środa, 25 lutego 2015

OGŁOSZENIE

Dwie sprawy. O jednej już pewnie słyszeliście, gdyż jest ona bulwersująca. I to bardzo.

Blogger już chyba nie kocha swoich użytkowników.

Teoria - od 23. marca wszystkie blogi posiadające zdjęcia i filmy erotyczne staną się blogami prywatnymi. 
Bądźmy szczerzy: nie wrzuciłam ŻADNEGO zdjęcia/filmu erotycznego, a jedynie TEKSTY. 
Co zrobię? Nic nie zrobię. Wątpię, aby Blogger sprawdzał każdą stronę 18+ i znów czynił ją dostępną dla osób bez zaproszenia, zatem mój blog również może mieć ograniczony dostęp.
Przenoszę się zatem na WordPressa (najpóźniej 20. marca pojawi się na tym blogu link do nowego).

Może los się uśmiechnie do nas wszystkich i po 23. blogi nie będą mieć ograniczonej wartości. Jeśli mój blog będzie wciąż dostępny, to będę publikować i tutaj, i na WordPressie.

Żeby nie było: w pełni się NIE ZGADZAM z wymysłem Bloggera.

Nowy rozdział będzie w tę sobotę

O ile dorwę Internet :/

I w tym momencie mam ochotę wrzucić gif ostrego seksu dwóch prostytutek upaćkanych w kisielu -.-

5 komentarzy:

  1. Tak, też dostałam to obwieszczenie ze strony bloggera. Na razie nic z tym nie robię, ale jak trzeba będzie to przeniosę bloga. W pełni się z tobą zgadzam w tej kwestii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech... ;/ Co im przyszło do głowy, by odwalać takie rzeczy...
    Również myślę nad przeniesieniem się, chociaż WordPress wydaje mi się nie od ogarnięcia, ale jak trzeba będzie, to będę musiała to jakoś ogarnąć. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WordPress był dla mnie początkowo czarną magią. Jak się okazuje, czarna magia jest piękna i łatwa do opanowania :) (doobra, ledwo co udał mi się import i eksport starych wpisów...)

      Usuń
  3. No bez przesady, że „sprywatyzują” wszystkie takie blogi! To co, mi sprywatyzują, bo mam na szablonie i zwiastunie homoseksualistów?! Co za bezsens.
    Sarcia, nie pisz takich rzeczy, bo cię jeszcze sprywatyzują! -,-

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o opinie :)