czwartek, 11 czerwca 2015

Libstery po raz trzeci, oby nie ostatni :P

Libstery, tym razem od Imaginacji. Nie chciało mi się przepisywać pytań, więc je napisałam w skrócie :P

1. Którego bohatera ze swoich opowiadań lubisz najbardziej i dlaczego?
Lubię Lajosa. Tak jakoś... bo tak. Męczy głupich ukesi typu Isagoras, więc go kocham nad życie. No i Sarcia, ale w końcu trzeba kochać samą siebie :D

2. Najprzystojniejszy aktor/aktorka wg Ciebie?
Powiedziałabym, że Olivia Wilde, ale jestem aktorką-amatorką, więc powiem, że ja :P

3. Ulubiony kolor włosów i oczów?
Blond włosy, oczka każdego koloru. Dodać jeszcze jakiś czarny garnitur lub mundur... i już kisiel.

4. Piszesz w komputerze czy na telefonie?
Piszę w zeszytach, na chusteczkach, w podręcznikach... Później kartki spalam/wymazuję tekst, uprzednio przepisując wszystko na komputer.

5. Ile miałaś lat, pisząc pierwsze opowiadanie niebędące zadaniem domowym?
Siedem lat. Byłam w pierwszej lub drugiej klasie podstawówki i napisałam opowiadanie o białym wilczku, który idzie tropem czarnego wilka i poznaje swoją wilczą rodzinę #FankaJackaLondona.

6. Jakiego rodzaju muzyki nie lubisz słuchać?
Yyy. Lubię każdy rodzaj muzyki.

7. Wolałabyś przyśpieszać czy zwalniać czas?
To trudne pytanie. Chyba przyśpieszać czas, gdy się nudzę... Ale niektóre chwile ciągnęłabym jak najdłużej...

8. Chciałabyś być w sytuacji swojego głównego bohatera?
O. Fuck. That. Shit. Lajosie, będę grzeczna!
Nino, szykuj tyłeczek :3
Lajosie numer 2, rozwiedź się z Jokastą, co?!
Y... Loki? Zabieraj łapę z mojego tyłka!
Fuck. I jeszcze te inne opa, których nie publikuję. NIE, NIE CHCĘ BYĆ TYMI POSTACIAMI. No, może Sarcią :3

9. Tytuł ostatniej otworzonej przez Ciebie książki:
,,Pedagog" Karoliny Wiechowicz czy jakoś tak. Całkiem fajniutka książka. No po prostu Lajos i Isiak ver. współczesność :D

10. Wydając książkę, umieściłabyś na niej pseudonim czy imię i nazwisko?
Lel. Imię, nazwisko i pseudonim. Parę osób przeczyta moją ,,książkę" o dzieciakach w armii i skojarzy z homoerotyką, a inni będą zachwycać się moją Xeną z Florydy!

NOMINOWANI:

Pytania:
1. Dlaczego założyłaś bloga?
2. Czy zdarzają Ci się chwile, w których pragniesz porzucić swojego bloga?
3. Co Cię ostatnio uszczęśliwiło?
4. Ponownie spytam: w skali od 1 do 10 - jak bardzo mnie uwielbiasz? :3
5. Skąd czerpiesz inspiracje?
6. Nawiązując do pytania nr 4: dlaczego mnie uwielbiasz? :P
7. W jaką postać z moich opowiadań chciałabyś się wcielić?
8. Którego bohatera moich opek najbardziej lubisz i dlaczego Lajosa?
9. Lubisz być nominowana do Libster?
10. Wkurwiają Cię te pytania?
11. Wiesz, że to już ostatnie pytanie, więc musimy powiedzieć ,,pa pa"?

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ej, Sarabeth, ja mam takie pytanie. Masz może gg? xD Nie ukrywam, że jestem zainteresowana numerem jeśli tak xD

      Usuń
    2. Gg: 48547052. Akurat żałowałam, że nie mam Twojego numeru gg :D

      Usuń
  2. Hejka zostałaś nominowana do Liebster Award!!! ( mam nadzieję, że Ci to nie przeszkadza)
    http://opowiadania-yaoi-izzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o opinie :)