sobota, 13 czerwca 2015

Libster #4

Nominowała: Izzi (nie kojarzę, ale dzięki :) )
Nie przedłużając...

1. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?
U... Słucham każdego rodzaju muzyki, a ostatnio bez przerwy Vivaldiego, Gangu Albanii (ojj, cofam się, cofam...) i Wojtka Szumańskiego :o

2. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
Braku tolerancji oraz braku dystansu do siebie.

3. Co zainspirowało cię do stworzenia bloga, dlaczego to zrobiłeś?
Inspiracją głównie była strega bianca, ale ostatecznie założyłam bloga, aby moje opowiadania były popularne. Hm. Chyba mi nie wyszło.

4. Twój ulubiony film?
,,Sadysta". Ciekawe, dlaczego...?

5. Czy często myślisz co stanie się w przyszłości?
Nieustannie, zwłaszcza teraz, gdy grozi mi powtórzenie roku :(

6. Czego najbardziej się boisz?
Śmierci.

7. Gdybyś mógł być jakimś magicznym stworzeniem, to kim i dlaczego?
Smokiem, gdyż chciałabym móc latać, w dodatku mam ognisty temperament, bądź wilkołakiem, ponieważ uwielbiam biegać oraz wędrować.

8. W jakim rodzaju filmów chciałbyś wystąpić?
Na pewno nie AV :D Chyba w jakimś sensacyjnym. Albo historycznym. Kostiumowym!

9. Gdybyś musiał opuścić swój kraj to do jakiego byś się udał?
Do Szwajcarii, #BoTak!

10. Na jaki kolor zafarbowałbyś sobie włosy?
Używam szamponetki. Brązowej. Im jaśniejsza, tym lepiej, gdyż nienawidzę czarnych włosów.

11. Najciekawsza książka jaką przeczytałeś?
Za dużo książek przeczytałam, aby wybrać, jednak od grudnia jestem zafascynowana ,,Malowanym Ptakiem" oraz ,,Lalkarzem"

Nominować nie będę. Niech się nominują pierwsze jedenaście osób, a co! Tylko dajcie mi znać, ponieważ chcę poznać odpowiedzi!

1. Co sądzisz o swoich opowiadaniach?

2. W jaką postać swojego opowiadania chciałbyś/chciałabyś się wcielić?

3. Czy w Twoich opowiadaniach istnieją postacie, które z chęcią byś zabił/zabiła?

4. FABuła czy FAPuła (wolisz w opach fabułę czy seksy)?

5. Ostatnia przeczytana przez Ciebie książka?

6. Co Ci się w w/w książce spodobało?

7. Jakie znasz/chcesz poznać języki?

8. Chcesz podróżować w przyszłości?

9. Gdzie?

10. Dlaczego do tego miejsca?

11. Cieszysz się z nominacji?

4 komentarze:

  1. Świetne odpowiedzi, można się o Tobie dużo dowiedzieć ;> Pozdrawiam ;*
    I zapraszam do siebie na pierwszą notkę ;*
    http://mybookismydrug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. http://hao-center.blogspot.com/2015/06/hao-ocenia-sherlock-holmes-nominacja.html Nominuję do LBA. >)
    Mam jeszcze jedno, hah. XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam, czytam >)
      Znalazłam na grupie, ale jakoś nie mam z zwyczaju komentować niczego. XD

      Usuń
    2. Buu... groźnie... Nie podoba mi się ten zwyczaj, a raczej jego brak... :P

      Usuń

Bardzo proszę o opinie :)