poniedziałek, 3 sierpnia 2015

PROLOG+ROZDZIAŁ PIERWSZY

Witam. Właśnie zaktualizowałam prolog oraz pierwszy rozdział ,,Hellady". Zrobię to samo z całą historią: postaram się ją rozbudować i wzbogacić. Spróbuję z całych sił lepiej wykreować postacie oraz napiszę o kwestiach, o których zapomniałam wspomnieć wcześniej. Usunę też jeden wątek, gdyż ten wyrwał mi się spod kontroli.
Aktualizować będę masowo, tj. po 2-4 rozdziały za jednym zamachem, po czym będę publikować informacje na panelu bocznym lub w nowym poście.
Pozostaje mi mieć nadzieję, że tym razem napiszę choć trochę lepiej i Was nie zawiodę.

2 komentarze:

  1. E to... mnie zaskoczyłaś, znowu mnie serce będzie bolało przy niektórych rozdziałach. Ale chyba zaczekam jak skończysz bo niedługo wyżeżdżam w krzaki i nie wiem jak to będzie z internetem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapamiętam to określenie :D Jeśli chodzi o ból w rozdziałach... cóż, bardzo zmienią się głównie relacje między Tanatosem a Isagorasem, sam Isagoras oraz to, co się działo z Isiakiem u Lajosa :)

      Usuń

Bardzo proszę o opinie :)