czwartek, 4 grudnia 2014

Ogłoszenie :3

Hejka!
Ile komentarzy! WOW! 169 wyświetleń w jeden dzień? Szok <3
Bardzo dziękuję wszystkim za komentarze. Pragnę gorąco powitać nowych czytelników, m.in.: Maruchan, Kamelię, Nyan-Nyan, Blody1pl i Agatę N. Cieszę się, że Lana i Damiann nie zapomnieli o moim blogu <3

Zrobiliście mi cudowny, komentarzowy prezent, więc pobawię się w świętego Mikołaja - w sobotę opublikuję dodatkowy rozdzialik :3

Zaczęłam radośnie, jednak skończę smutno:
Mam sporo na głowie (Nocny Maraton Pisania Listów, świąteczne zbiórki żywności oraz organizowanie ,,Talent-Show". Oceny też wypada poprawić przed końcem semestru...), więc we wtorek rozdziału nie będzie :( Za duużo roboty; do 19. grudnia pewnie nie będzie żadnych wpisów :(

* tutaj miałam wstawić obrazek świętego Mikołaja, ale matematyka sama się nie zrobi ;( *

4 komentarze:

  1. Znam twój ból odnośnie nauki ;_;. Tu trzeba sie uczyc, tam cos narysować i jeszcze wiele innych D":. Ale powodzenia :3 mam nadzieje ,że uda ci sie wszystko zrobić i wrócić do pisania notek ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ból...? To mało powiedziane... Mam etykietkę ,,zdolna, ale leniwa". I muszę teraz mieć odznakę ,,zdolnej i pracowitej" -.-
      A notkę wstawię jeszcze w tym miesiącu (i nie mówię o ,,prezentowej") ;) Będzie duużo literek do czytania :3

      Usuń
  2. 19 grudnia?! Zartujesz sobie? O niedpuszczalne! Foch, ale i tak jutro tu wejde. Prosze podac mi na gg godzine wstawienia rozdzialu xD



    Damiann
    ps.(bez logowania bo jestem na innym fonie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Powiedział Któś, kto od dawna nie wrzuca rozdziałów u siebie :O
      Nie moja wina, że jestem leniwą kozą i nie chciało mi się uczyć matematyki i przyrodniczego Szatana (mam te diabelstwa we wtorki, więc zamiast się uczyć wolałam pisać rozdziały -.-).
      Napiszę Ci informację w komentarzu do czwartego rozdziału Twojego opo :P
      A tak serio, to napiszę Ci na gg w momencie publikowania ;)

      Usuń

Bardzo proszę o opinie :)