środa, 29 kwietnia 2015

Nominejszyn-Fejszyn, a do lekcji nie zasiądę...

Zostałam nominowana przez Zuchii aka Suzi

Zgodnie z umową, następny rozdział w piątek o 10:45

1. Co najbardziej lubisz w swoim wyglądzie?

CYCKI. Chociaż... Muszę zadbać o ich masaże. Hm... Twarz? Kurczę, ciężko wybrać... Cała jestem prawie taka wspaniała...

2. Jaka była twoja ulubiona zabawka w dzieciństwie?

Rozpruwałam lalki Barbie, ponieważ chciałam znaleźć w nich ,,flaki" i kości. Nie znalazłam :(

3. Co sądzisz o niejakich 'fejmach'?

Fejmy... Y... Jednak nie jestem nerdem. O co z nimi chodzi?

4. Gdzie chciałabyś zamieszkać? (kraj/miasto/kontynent lub wyspa-wedle uznania c:)

a) Kraków
b) Lubań
c) Wrocław
A najlepiej jest zwiedzić calusieńki świat i mieszkać wszędzie po troszku!

5. Często czytasz blogi innych, czy skupiasz się głównie na swoim?

Czyytam. Przeczytałam około 200 blogów, niektóre wciąż czytam, gdyż ich autorzy nie porzucili... Mam też olbrzymią listę blogów do przeczytania. Prawda jest taka, że jestem jebanym leserem i dlatego całymi dniami czytam/piszę. Już nie wyrabiam z kupowaniem książek, więc blogi są dobre.

6. Co sądzisz o przyjaźni przez internet? :)

Imaginacja, strega bianca, Tamotsu Asai, Damiann (tiaa, ja, Damiann i przyjaźń. Już mi wierzą...). Na razie ci ludzie są moimi znajomymi, ale taką Imcię i Tamcia już chyba mogę nazywać moimi przyjaciółmi. Nie mamy za dużo okazji do spotykania się, ale nie jest źle.

7. Jaka jest najbardziej denerwująca piosenka, która przez pewien czas nie dawała ci spokoju? :D

Przy TYM moje prysznicowe wyjce oraz Bieber to nic...



8. Lubisz typowe powieści romantyczne? Tak zwane 'romansidła'?

Lubię. Daj.

Pytania dla nominowanych:

1. Jak bardzo mnie kochacie? O ile mnie w ogóle znacie, ale o tym ciii...
2. Z czego wynikają wg Was najczęściej zawieszenia/porzucenia blogów?
3. Co sądzicie o autorach, którzy opuszczają bloga na np. dwa miesiące, po czym nagle wracają?
4. Lubicie czytać blogi/książki, czy może tylko piszecie swoje historie?
5. Macie jakieś marzenia? Co robicie, aby je spełnić?
6. Co sądzicie o teatrze i poezji?
7. Wolicie oglądać filmy w domu czy w kinie?
8. Wolicie e-booki od papierowych książek?
9. Macie zwierzęta? (rodzeństwo się nie liczy :P)
10. Co szczególnie lubicie w innych blogach, a co szczególnie Was irytuje?
11. Zabijecie mnie za to, że Was nominowałam?

1.Merkuriuszka

2.Ketere

3.Crying Silent Tears

4.Free your mind

5.Poślubiony Wampirowi

6.Tell Me Your Story, Stiles

7. Opowiadania sol12

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo proszę o opinie :)