środa, 17 czerwca 2015

#5 LBA

Znowu. Tym razem przez Haoś.

1. Jakie cechy charakteru odrzucają Cię najbardziej?
Brak tolerancji. Hipokryzja. Brak dystansu do siebie oraz poczucia humoru.

2. Jakie blogi czytujesz najchętniej?
Mam teraz wybrać z ponad dwustu blogów? Fuck. Na pewno blogi strega bianci. Uwielbiam opowiadania Fumishi i Shadoweed.

3. Masz ulubiony, albo znienawidzony kolor?
Jest połączenie kolorów. Konkretnie... pomarańczowy z białym i kremowym, czyli jajko z majonezem. Nie ma nic gorszego.

4. Ulubiony wokalista/wokalistka, bądź zespół?
Pytanie mnie o ulubiony zespół/wokalistę/książkę przypomina pytanie matki, które dziecko kocha najbardziej #ZerżnięteZInternetów.

5. Czym można sobie zasłużyć na Twoją sympatię?
Dystansem do siebie, kochaniem mnie, składaniem mi ofiar...

6.Pomysły na nudne popołudnie?
Komputer, e-book, herbata... w tle miliard youtuberów oraz przepisywanie rozdziału.

7. Czytasz książki? Jak tak, to jakie najchętniej?
Czytam. I... kuźwa. Nie umiem wybrać. Czytam często fantasy i komedie. Obyczaje nie są złe. Romansidła i byle jakie kryminały na rozpałkę!

8.Kraj, który chciałabyś/chciałbyś odwiedzić?
Ciężko wybrać jeden. Obecnie Rosja. I na pewno chciałabym wrócić do Grecji.

9. Czego najbardziej nie lubisz słuchać?
Dzwonek na lekcję.

10. Twoje hobby?
Pisanie, czytanie, oglądanie różnych adaptacji/ekranizacji (przyznaję, że jestem jedną z tych, które oglądają Avengers i X-mena, a później kupują tylko te tomy komiksów, w których jest Iron Man czy Wolverine. Resztę kiedyś dokupię). Jazda konno lub na rolkach. Hokej. Zwierzęta. No, najbardziej lubię czytać Wasze komentarze, ale na nie nie mam co ostatnio liczyć :P

1 komentarz:

  1. Hej Sarabeth. Kiedy mozemy oczekiwac nowego rozdzialu ? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o opinie :)